Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Дефектация корпуса судна

Виміри можна виконувати за допомогою індикаторів і важільних самописів. Для зняття профилограмм із корродированных поверхонь розроблений новий за принципом і конструкцією прилад. Принцип дії профілографа заснований на використанні поступально-зворотного руху голки-щупа по корродированной поверхні, з періодами підйому й спуска голки через кожні 0,25 мм, при одночасному пересуванні каретки з голчастим щупом у площині, паралельної досліджуваної поверхні.

За 1 мм переміщення голка-щуп робить чотири поступально-зворотні рухи. Цей же принцип дії при необхідності можна використовувати для виробництва вимірів із частотою, більшої чим 0,25 мм; однак частота вимірів 0,25 мм для даного завдання рекомендується виходячи з меж точності запису на профилограмме, тому що товщина лінії запису олівця приблизно дорівнює 0,2 мм.

Базою приладу є відстань між стійками, рівне 150 мм. Значення ординат легко визначити, якщо профилограмма виконана на міліметровому папері. Отримані із профилограммы значення ординат необхідно зменшити з урахуванням масштабу запису профілографа.

Запис декількох профилограмм на корродированном аркуші обшивання дає об'єктивну характеристику стану поверхні й у значній мірі виключає можливі помилки у виборі корозійних місць. Загальна корозійна поразка аркуша обшивання знаходять як среднеарифметическое з результатів, вимірів

Гравіметричний метод визначення середньої товщини зношеного аркуша обшивання, що полягає у зважуванні вирізаних з корпуса пластин, є найбільш точним. Зношування визначають не в окремій крапці, а по деякій площі аркуша.

Наявність виразок не робить впливу на точність результатів, тому що зважування осредняет товщину аркуша по деякій площі. Заготівлю пластин з корродированной обшивання роблять газовим різаком, потім пластини обрізають на прес ножицях під розмір 100 X 100 або 200 ^Х 200 мм. Очищені від фарби й продуктів корозії зразки зважують із точністю 1-2 г і обмірять із допуском ± 1 мм.

Застосування гравіметричного методу обмежено, тому що в цьому випадку руйнується метал корпуса. У наукових дослідженнях, де потрібна висока точність вимірів, цей метод у цей час є єдино можливим. При дефектации судів при визначенні обсягу ремонту рекомендується застосовувати ультразвуковий метод і профилографирование з вибірковою перевіркою зношування гравіметричним методом.

З розвитком вимірювальної техніки й удосконалюванням приладів, заснованих на розглянуті вище принципах, методи виміру, пов'язані з руйнуванням металу обшивання, будуть скорочені до мінімуму. Способи виміру деформацій і виявлення тріщин. При предремонтной дефектации корпуса судна завмер стрілок прогину й розмірів вм'ятин, гофрування й бухтин роблять за допомогою сталевої гнучкої лінійки. Найпоширенішими способами виявлення тріщин є візуальний і керосино-крейдової

Візуальний спосіб виявлення тріщин полягає в огляді неозброєним оком, або через лупу, поверхні обшивання й набору, зварених швів і т.п. Цей спосіб не завжди надійний, оскільки таким шляхом можна виявити тільки великі тріщини. Виявлення дрібних тріщин вимагає посиленого висвітлення обстежуваної поверхні, лупи й особливих навичок з боку контролюючого персоналу.

Гас про-о- м ялиновий спосіб полягає в рясному змазуванні гасом очищеної поверхні обстежуваної ділянки з наступним її протиранням насухо й покриттям крейдовим розчином. Про наявність і розмір тріщин судять по жировому сліді на крейдовій поверхні, що виникає на місці тріщини, внаслідок усмоктування гасу крейдою. При перевірці наявності тріщин обидві сторони поверхні ретельно очищають і просушують.

Після цього одну сторону обстежуваної поверхні покривають тонким шаром гасу, а на протилежну сторону наносять крейдової розчин. У зимових умовах до складу крейдового розчину вводять незамерзаючий розчинник, що не впливає на білизну розчину. Після висихання крейдового розчину в місцях наскрізних тріщин з'явиться жировий слід від гасу, що проникнув через тріщину
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...

продажа гравия

Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009