Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Частковий підйом судна

При поточному ремонті усувають тріщини й окремі деформації обшивання в надводній частині корпуса. Відновлення конструкцій корпуса в підводній частині роблять на суднопіднімальних спорудженнях, а при відсутності таких-за допомогою выморозки. Тріщини в обшиванні, настилах палуб і наборі досить частий випадок ушкодження елементів корпуса, особливо в районах зварених швів. Заварка тріщин досить складний процес, тому що неї виконують у твердому контурі.

При неправильному веденні зварювання напруги в металі можуть перевершити тимчасовий опір розриву, у результаті чого з'являться нові тріщини у звареному шві або на суміжних ділянках. По кінцях тріщин засверливают отвору, щоб зменшити концентрацію напруг при заварці й запобігти її поширенню. Крайки тріщин обробляють під V-Образний шов.

Потім підготовлену до заварки тріщину розширюють (за допомогою клина) для створення реактивних напруг зворотного знака. Не доваривши тріщину, клин видаляють, при цьому пружні напруги, що розтягують, знімаються й розсунуті крайки тріщини зрушуються одночасно з поперечним скороченням шва.

Заварюють тріщини від більше твердих до менш твердих ділянок конструкції, тобто від кінців тріщини до її середини. Заварку невеликих тріщин, що виходять до крайок аркуша, роблять за один прохід з напрямком до крайки. Більше довгі тріщини в замкнутому контурі заварюють назад-східчастим швом з напрямком від середини шва. Вплив деформацій обшивання на загальну міцність корпуса характеризує ступінь збільшення напруг у палубні й днищевых зв'язках.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...



Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009