Контактні дані Москва, Полбина вул., 30
Телефон: +7 (495) 215 66 55
Факс: +7 (495) 312 51 26
Технологія судноремонту
Спускові пристрої Спускові пристроїСпуск судів і здавальні випробування: Способи спуска й типи спускових пристроїв. Спуском судів на воду завершується стапельний період будівлі судів і починається достроечный період. Сучасна технологія...
Частковий підйом судна Частковий підйом суднаСудонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки. Монтують судонатаски...
Захист корпусів Захист корпусівПневмопульверизаторы різних типів можна використовувати для нанесення другого й третього шарів фарби на підводну частину корпуса судна, а також для фарбування надводного борта, надбудов і інших елементів...
Частковий підйом судна
Судонатаска являє собою пристрій для часткового підйому судна на берег і складається зі змонтованого на шпалах рейкового шляху, піднімального візка й канатної тягової лебідки.

Монтують судонатаски на береговій площадці, що має ухил до води від 1:8 до 1:12, на якій установлюють один або два ряди (залежно від ширини судна, що піднімається,) рейкових шляхів,, що опускаються частково під воду на глибину, що перевищує сумарну висоту піднімального візка й опади судна, і баластують для запобігання всплытия. Берегову частину рейкового шляху й тягову лебідку кріплять на березі.

За допомогою судонатаски можна підняти кормову або носову частину судна для виробництва аварійного ремонту. При великому осіданні корпуса можна зробити попереднє дифферентование судна. Виморожуванів окремих ділянок корпуса й комплексу для усунення ушкоджень роблять на ріках Півночі й Сходу нашої країни, де протягом зими спостерігаються стійкі морози й відсутні різкі коливання рівня води.

Процес выморозки полягає в поступовій вибірці льоду для доступу до ушкодженої ділянки підводної частини корпуса судна. Вибірка льоду приводить до створення штучних умов, при яких потік тепла від води через лід у навколишнє середовище значно зростає й прискорюється процес намораживания льоду з нижньої сторони.

Залежно від місця виконання й виду ремонтних робіт (заварка тріщин, заміна ушкоджених ділянок обшивання й набору, ремонт гребного пристрою) виморожують ділянки у вигляді тупих колодязів, розташованих уздовж борта, розділених між собою поперечними крижаними перемичками, або прохідних колодязів, що йдуть під корпусом судна від одного до іншого борта

Выморозочные колодязі звичайно мають висоту 0,8-1,0 м, довжину 2-3 м і ширину 1-1,5 м. Між ними залишають крижані перемички шириною до 0,6 м, які служать опорами для корпуса й запобігають затоплення всієї выморозки при проколі льоду в одному з колодязів. Выморозку можна починати при товщині льоду 30 див, якщо навколо судна (або групи судів) зроблені околочные роботи.
Ремонт суднових казанів Ремонт суднових казанівОсновними видами износов і ушкоджень суднових казанів і теплообмінних апаратів є: роз'їдання - корозійні й ерозійні руйнування; пропарювання...


prorochestvo.pp.ua
Нормування износов Нормування износов Визначення припустимих значень зношування зв'язків корпуса (утонения й стрілки прогину окремих зв'язків і всього корпуса в цілому) зветься нормування износов. Для оцінки технічного стану й можливості експлуатації...
Установка й заміна балок Установка й заміна балокУ зв'язку із цим судосборщик, газорезчик і электро-прихватчик не можуть працювати одночасно, а внаслідок цього коефіцієнт використання робочого часу в бригаді досить низок. Раціональне використання робочого часу й підвищення...
Copyright (c) 2009